tisdag 25 september 2012

Stå på er!

Skall försöka mig på några rader öven om jag egentligen inte skulle ha tid. Min text i boken handlar om en tid för länge, länge sen. På 1980- och 90talet. Jag tvekade länge. Varför dra upp gamla saker och rota i dem. Det var en annan tid då. Och jag var ensam i 12 år. Och den korta text jag skrev så kom till i olika omgångar. Det var nämligen inte lätt. Och jag är rädd att jag får en del mindre trevliga kommentarer när boken kommer ut. Men det får jag ta då. Tyvärr hade jag inte möjlighet att vara med på träffen - gissar att det skulle gjort gott. Men kanske det lyckas nästa gång. Och alla ni "där ute". Stå på er bara, det gäller att inte ge sig:)
//Ulla-Maj

1 kommentar:

  1. Texten var bra. Jag gick på samma klass i högstadiet som ditt barn så jag läste den kanske på ett annat sätt. Du hade nog en rätt tuff aura kring dig då, en bra förebild för unga tjejer, att en kommundirektör inte behöver vara en äldre man!

    SvaraRadera